Veletrh EXPO RIVA SCHUH a GARDABAGS: další edice už od 11. do 14. 6. 2022

Navštivte další edici veletrhu EXPO RIVA SCHUH a GARDABAGS v Riva del Garda

Udržitelnost, sledovatelnost a inovace jsou hlavními prvky událostí #show, které lze také živě streamovat. Veletrh, který se může sezónu po sezóně znovu objevovat s tím, že bude působit jako oblíbená observatoř ve svém sektoru a včas zprostředkuje svůj vývoj a aktuální dění v působivém obsahu pro svou komunitu kupujících a vystavovatelů.

Expo Riva Schuh & Gardabags to je mezinárodní tržiště věnované obuvi a doplňkům, veletrh, který se vrací na výstaviště Riva del Garda od 11. do 14. června s bohatým programem akcí a setkání propagovaných v rámci dohledu nad jeho vědeckým výborem. Výsledkem bude čtyřdenní akce věnovaná zkoumání nejaktuálnějších problémů s řečníky a hosty, kteří se zapojí do obsáhlé debaty o světě obuvi, koženého zboží a doplňků.

Veletrh Expo Riva Schuh a Garda bags nabídnou různé zajímavé diskuse

Veletrh Expo Riva Schuh a Gardabags nabídnou různé zajímavé diskuse, foto: Jacopo Salvi

Program veletrhu Expo Riva Schuh a Gardabags bude pestrý

Expo Riva Schuh & Gardabags opět potvrzuje svou roli efektivní platformy schopné generovat nejen obchod, ale i rozvoj společnosti, fungující jako tržní prostor i jako užitečný nástroj pro sektorové hráče k udržení aktivního a konkrétního dialogu o vývoji ve výrobě a distribuci obuvi a koženého zboží,“ říká Alessandra Albarelli, generální ředitelka Riva del Garda Fierecongressi.

Tato podstata je plně vyjádřena v důležitých a aktuálních otázkách diskutovaných autoritativními hlasy klíčových hráčů: 12 plánovaných akcí zahrnujících více než 40 řečníků a hostů na pódiích bude živě přenášeno na platformě show od prvního dne a bude k dispozici na vyžádání do 30. září 2022. Konkrétně to bude webinář organizovaný ve spolupráci s Alibaba.com být nahráván a vysílán po představení. Alibaba, přední platforma pro globální B2B e-commerce a partner veletrhu Expo Riva Schuh & Gardabags, se zúčastní během čtyř dnů veletrhu.Komunitě odhalí trendy B2B a italským malým a středním podnikům poskytne užitečné rady, jak vyvážet své produkty do celého světa.

Udržitelnost je zásadní v přístupu k budoucnosti – zejména v obuvnickém odvětví – bude společným tématem spojujícím makrotémata, která mají být prozkoumána, včetně trendů, sledovatelnosti dodavatelského řetězce, inovací a spotřebitelů. Spotřebitelé se zaměří na setkání, které bude následovat po zahájení v sobotu 11. června 2022, „Spotřebitel: tři různé perspektivy, od trendů po priority GenZ“, přesné zkoumání faktorů, které řídí nákupní chování nových spotřebitelů, s inspirací. – hloubkový pohled na scénář v Číně s Deanem Harrym Diabatem, poradcem pro rozvoj podnikání Emea a Asia z Tmall Global, spolu s João Maiou, generálním ředitelem APICCAPS, a Maríou Eugenia Errobidarte, senior konzultantkou WGSN.

Otázky sledovatelnosti a transparentnosti celého dodavatelského řetězce, které jsou dnes skutečným diskriminačním faktorem při vytváření skutečně udržitelných politik, budou opět středem panelové diskuse, která se bude konat v neděli 12. června  2022 s názvem „Vysledovatelnost koženého zboží a obuvi sektor: výzvy a příležitosti“. To povede William Wong, nedávno jmenovaný do vědeckého výboru přehlídky jako odborník na udržitelnost, a také předseda Federace hongkongských značek a viceprezident Hong Kong Footwear Association. Williama budou podporovat Alberto Lampis, hlavní specialista na strategické zdroje surovin O-PM Footwear & Accessories ve společnosti Hugo Boss, Ildemar Marchi De Almeida, generální ředitel Conceria Priante – JBS Couros a Kim Sena, manažer udržitelného rozvoje JBS Couros.

Sledovatelnost produktů bude také zaměřena na Innovation Village Retail a Start-up Competition podporované ve spolupráci s Italskou obchodní agenturou (ITA) v rámci projektu Italian Start-up. Během dnů přehlídky bude mít deset vybraných start-upů příležitost prezentovat svá rušivá řešení v oblasti maloobchodu s módou, spojená s tématem blockchainu, metaverse a IoT, prostřednictvím pitch a diskusních relací. Akce věnované mladým společnostem povedou dva výjimeční moderátoři a členové vědeckého výboru Expo Riva Schuh & Gardabags: Alberto Mattiello, expert na inovace a vedoucí oddělení pro maloobchodní prodej inovací a Ellen Schmidt-Devlin, expertka na mezinárodní sourcing a spoluzakladatelka a jednatelka ředitel, sport
Program produktového managementu na Oregonské univerzitě.

V úterý 14. června se pozornost přesune na americký trh s „Market Focus – tržní a módní trendy v USA“, debata věnovaná zkoumání mezinárodní role USA a analýze jejich vysoce uznávaného obchodního modelu. Moderovat ji budou Enrico Cietta, předseda vědeckého výboru a módní ekonom, a Matteo Pasca, místopředseda vědeckého výboru, módní expert a generální ředitel Edizioni AF.

Návštěvou veletrhu Expo Riva Schuh a Gardabags získáte přehled o aktuálních trendech

Návštěvou veletrhu Expo Riva Schuh a Gardabags získáte přehled o aktuálních trendech, foto: Jacopo Salvi

O veletrhu Expo Riva Schuh & Gardabags
Se 40 zeměmi zastoupenými mezi vystavujícími společnostmi a mnoha návštěvníky z celého světa, Expo Riva Schuh & Gardabags, pořádané Riva del Garda Fierecongressi SpA, je nejvýznamnější mezinárodní výstava věnovaná obuvi.

Veletrh se uskuteční od 11. do 14. června 2022 na výstavišti Riva del Garda.

Otevírací doba ve dnech konání veletrhu:

sobota 11. 6. 2022, neděle 12. 6. 2022, pondělí 13. 6. 2022 od 9 do 18 hodin

úterý 14. 6. 2022 od 9 do 16 hodin.

Více informací o veletrhu naleznete ZDE.

O veletrhu Expo Riva Schuh a Gardabags jsme informovala v rámci naší spolupráce i v minulosti ZDE, ale i v dalších článcích, které najdete v naší kategorii B2B novinky.