Mít reklamní materiály aktuální je zásadní

V dnešním článku zde v kategorii Blog na informačním webu o módě, ekonomice a lifestyle se budeme věnovat tématu aktuálnost reklamních materiálů.

Máte svoje reklamní materiály aktuální?

Kladete si otázku, co mám na mysli slovem aktuálnost v souvislosti s reklamními materiály? Možná vás napadá odpověď, samozřejmě, mám tam současný název firmy, možná staré logo a kontakty platí a je tam info@, e – mailová adresa, kterou nikdo kompetentní nenavštěvuje a e – maily nečte.

E – mailová adresa info@ nemusí být úplně ideální volba

Bohužel praxe ukazuje, až na malé výjimky, že pokud má firma e – mailovou adresu info@, obvykle je to firma velká a zmíněná e – mailová adresa je obecná a firma ji uvádí všude, ale skutečně ji nikdo nenavštěvuje a nečte, a pokud tam někdo chodí, tak to není kompetentní osoba, která by dotaz tam směřovaný vyřešila, v lepším případě jej někam možná předá a tam zapadne, protože tomu nikdo nevěnuje pozornost.

Optimističtější variantou, a to je moje zkušenost z praxe, je, že e – mailovou adresu obsluhuje přímo vedení firmy. Rozhodnutí o tom, jakou si zvolit e – mailovou adresu, to je minimálně na další článek, nebo součást článku prezentace firmy.

Proč je důležité mít reklamní materiály zásadní?

Mimo jiné pro zásadní proč – aby zákazník neměl důvod si myslet, že jsme nesolidní a netransparentní firma. Reklamní materiály jsou často to první, s čím se zákazník setká poprvé v souvislosti s vaší firmou.

I například papír, na kterém jsou vizitky natištěné, je zásadní, zvláště v luxusním segmentu nabídky produktů a služeb. Ale pokud sami jste minimalisti je jasné, že asi vaše firma nebude příliš extravagantní, stejně tak reklamní materiály, což je v pořádku, protože budete přitahovat podobně smýšlející lidi možná i s totožným vkusem. Říká se, že k sobě přitahujeme podobné lidi, jako jsme my sami.

Mít reklamní materiály je zásadní i proto, abyste zjednodušili cestu zákazníka, protože pokud vám pošle e – mail a nebude aktuální, zřejmě nebude hledat další e – mailovou adresu, a pokud ano, možná si ani nebude jistý, kam to posílá, zda tam, kam chtěl, se to dostane.

Mějte všechny informace na svých reklamních materiálech aktuální, od loga, přes kontakty až po vizitky.

Máte reklamní materiály aktuální?

Zdroj úvodní fotografie: pixabay.com

Pokračujte ve čtení lifestyle článků ZDE.