Kvalitní komunikace v byznysu šetří čas

V úterý jsme se v článku v této kategorii Blog na našem webu o módě, ekonomice a lifestyle Fashion Industry CZ věnovali tématu kvalitní komunikace v souvislosti se zaměstnanci a ve firmě. Dnes se budeme věnovat podobnému tématu, a to v podstatě faktu, že kvalitní komunikace v byznysu šetří čas.

Kvalitní komunikace šetří v byznysu čas bez ohledu na aktuální fázi vašeho podnikání

Podnikáte a bojujete s časem? Máte stanovené různé strategie a pečlivě se věnujete jejich naplnění a také vyhodnocujete jejich průběh apod. Máte to podobně i s komunikací? Není aktuálně podstatné, zda podnikáte už nějakou dobu, dlouhá léta či teprve s byznysem začínáte. Možná pokud začínáte, platí to pro vás o to více, že kvalitní komunikace v byznysu šetří čas. Co tím myslím?

Máte jako začínající podnikatel, že se musíte všem a za každou cenu zalíbit a přestože máte svoji kvalitní strategii, snažíte se reálně zalíbit i lidem, které oslovit nechcete? Nedělejte to. Šetříte čas sobě i jim. Buďte vždy upřímní. I negativní reakce na nabídky potenciálních obchodních partnerů apod. lze říct slušně, s respektem a hlavně věcně a konstruktivně.

Podnikáte už léta, sem tam zkoušíte nové věci a rádi dáváte šanci i začínajícím firmám, protože si dobře pamatujete své náročné začátky? To je moc fajn. Víte ale i přes svoji vstřícnost, co chcete a nechcete? Odpověď zní ano? Super.

Umíte ale svým potenciálním obchodním partnerům na jejich nabídku říct jasné a konstruktivní ne s vysvětlením odmítnutí jejich nabídky, abyste jim pro jejich zpětnou vazbu pomohli, nebo to necháte vyšumět či se vymlouváte? To fér není, ani vůči nim ani vůči vám. Pamatujte, vše se vrací, i když to někdy trvá, ale funguje to.

Jak jste na tom s kvalitní a upřímnou komunikací ve svém byznysu vy?

Zdroj úvodní fotografie: pixabay.com

Pokračujte ve čtení článků lifestylového typu ZDE.