Veletrhy věnované módě v italském Miláně navštívilo více než 42 000 lidí
VYNIKAJÍCÍ VÝSLEDKY PRO MÓDNÍ VELETRHY: NA MICAM MILANO, MIPEL, THE ONE MILANO A HOMI FASHION&JEWELS 42 273 NÁVŠTĚVNÍKŮ CELKEM (+21 %)
Veletrhy věnované módě a doplňkům, které se v posledních dnech konaly v areálu výstaviště Fieramilano (Rho), skončily s vynikajícími výsledky. MICAM Milan, MIPEL, The One Milan a HOMI Fashion&Jewels Exhibition navštívilo 42 273 odborných návštěvníků (+21 % oproti vydání ze září 2022) ze 129 zemí.
Veletrhy odhalily především rostoucí poptávku ze strany zahraničních odběratelů, což dokazuje význam exportu pro posílení oživení zastoupených odvětví.
Konečná čísla akcí ukazují rostoucí počty návštěvníků ze Španělska, Francie a Německa; pokud jde o země mimo EU, dlouho očekávaný comeback Číny a konfirmace z Japonska a Severní Ameriky s Kanadou a USA.
2000 značek představilo své kolekce pro nadcházející sezónu, které se vyznačovaly silným odhodláním výzkumu a inovací, kvalitou a velkým povědomím o udržitelnosti.
Mladí lidé, míza života všech neustále se měnících odvětví, byli opět protagonisty všech událostí díky zasvěceným iniciativám a speciálním oblastem. Kreativita, talent, výzkum materiálů a výrobních technologií, stejně jako pozornost k rychle se měnícímu světu módy a zaujetí výtvory začínajících návrhářů.
Bylo zde také nepřeberné množství příležitostí k setkání a diskuzi o nejžhavějších tématech módního odvětví, a to od udržitelnosti až po umělou inteligenci, od nových výrobních technologií po budoucnost maloobchodu.
Zdroj informací a fotografií: archiv veletrhu MICAM Milano
Pokračujte ve čtení zajímavých článků ZDE.
Více informací o veletrhu MICAM Milano naleznete na jeho WEBU.
Už tuto středu se můžete těšit na začátek seriálu článků věnovaný ohlédnutí za veletrhy v Miláně, které naše paní majitelka osobně navštívila.