Navštivte v lednu 2022 veletrh Expo Riva Schuh and Gardabags. Italský veletrh EXPO RIVA SCHUH & GARDABAGS odstartoval přípravu na lednovou edici veletrhu nabytým kalendářem online událostí.

Inovace, udržitelnost a vývoj chování kupujících byly středem zájmu digitálních rozhovorů, které znamenají odpočítávání do fyzické podoby příštího vydání akce, které se uskuteční v termínu od 15. do 18. ledna 2022. Právě od 15. do 18. ledna 2022 bude veletržní čtvrť Riva del Garda hostit novou tváří v tvář marketplace věnované obuvi a doplňkům, Expo Riva Schuh & Gardabags.

60 procent z prezentovaných značek je ze zahraničí

Tato exkluzivní výstava se stále širším a mezinárodním výběrem je připravena na této jedinečné akci shromáždit dokonalost dostupnou na trhu, jak ji interpretují desítky tisíc očekávaných značek (z toho 60 % ze zahraničí, zejména z Německa, Španělsko, Francie, Portugalsko a Turecko), která nabídne širokou škálu jedinečných návrhů po vzoru inkluzivního formátu, který je otevřený potřebám svých hráčů.

Veletrh v souladu s vývojem trhu, který umocňuje svou roli místa setkávání a příležitostí pro lidi působící v této oblasti s prostorem pro experimentování a kontaminaci, která ovlivňuje kreativitu stejně jako podnikání.

Navštivte v lednu 2022 veletrh Expo Riva Schuh and Gardabags

K další edici veletrhu Expo Riva Schuh and Gardabags se vyjádřila také jeho ředitelka

Rozvíjející se trhy, nová dynamika výroby, nové vyhlídky pro maloobchodní sektor: nové vydání Expo Riva Schuh & Gardabags přesně odráží schopnost odvětví obuvi a koženého zboží, těžce zasaženého pandemickou krizí, reagovat novými nástroji a prací, společně konstruktivně pro růst,“ uvedla Alessandra Albarelli, generální ředitelka Riva del Garda Fierecongressi a dodala „Zejména inovace – ve výrobních procesech, v produktech, distribuci a maloobchodu – jsou klíčovým slovem tohoto vydání, kterému bude předcházet program online akcí s názvem Expo Riva Show – The Shoe Connection“.

Expo Riva Schuh and Gardabags nabídly online události s pestrými tématy

Iniciativa, přestože se pozornost soustředí na fyzickou událost, podporuje digitální zážitek, který přidává hodnotu k všestranné povaze události. Inovace, udržitelnost a spotřebitelská zkušenost tak budou jak hlavními tématy konkurence na trzích budoucnosti, stejně tak i hlavními událostmi 4 setkání organizovaných ve spolupráci s prognostickou agenturou WGSN, kterých bylo  možné zúčastnit se zdarma ( stačilo se zaregistrovat online na www.exporivaschuh.it ) od 18. listopadu.

Budoucnost udržitelnosti (18. listopadu)
Přednášející Ailis Swords-McDonnell – Trend Expert ve WGSN Mindset

Udržitelnost je složitá a s transformací spotřebitelského eko-sentimentu získala pro značky nový význam a hraje zásadní roli. V této souvislosti existuje pět strategií udržitelnosti, na které se budeme v příštích třech letech zaměřovat ve vztahu k vývoji produktů, materiálů a značky, o kterých byla řeč.

Komunikace Anti-Greenwashing (25. listopadu)
Přednášející Ailis Swords-McDonnell – Trend Expert ve WGSN Mindset

Udržitelnost je stále rostoucím imperativem pro spotřebitele a pro pozitivní zprávu, kterou jim značky musí vysílat, aby se vyhnuly riziku „greenwashingu“. Během setkání byl také čas pro WGSN prozkoumat historii značek, které jsou považovány za průkopníky pro svůj přístup k udržitelné komunikaci.

Nákupní změny a efektivní strategie (2. prosince)
Speaker Jacqueline Wong – Trend Expert ve WGSN Mindset

Nový přístup ke spotřebitelům, na který se mají zaměřit strategie pro značky a prodej: jak se změnilo chování spotřebitelů od pandemie a jaké jsou klíčové strategie pro úpravu prodejního prostředí (od balení po dodání až po vývoj předplatitelských služeb) bylo středem zájmu setkání.

Předefinování zlevněné ceny (9. prosince)
Speaker Jacqueline Wong – Trend Expert ve WGSN Mindset

Přepracování okamžiku prodeje v přítomnosti přebytečného zboží a nová etika kupujícího, která pohání spotřebitele: to jsou témata přednášky, která bude také analyzovat digitalizaci prodeje za nižší cenu, novou interakci se spotřebiteli a různé příležitosti pro třetí strany.

Expo Riva Schuh & Gardabags pak pokračoval ve směru internacionalizace obnovením partnerství s Ice (Italská obchodní agentura) a s MAECI (Italské ministerstvo zahraničí a mezinárodní spolupráce), což se promítá do řady iniciativ zahrnujících místní kanceláře v Bangkoku, Moskva, Johannesburg a New York na podporu širokého povědomí o veletrhu mimo Evropu. První akcí na programu je italské kožené zboží: spojující design, inovace a udržitelnost, naplánované na 9. listopadu, se zaměřením na trh a trendy zaměřené na italské společnosti vystavující na veletrhu a propagované ICE Bangkok.

Zdroj informací a podrobnosti: https://exporivaschuh.it/en

Zdroj všech fotografií v tomto článku: Expo Riva Schuh