ZOOT přichází s vlastní značkou teplákových souprav ICOONIC. V souvislosti s rozpínáním trendu pohodlné módy na doma i do města uvádí vlastní kolekci teplákových souprav pod privátní značkou ICOONIC. Tuto je možné zakoupit již od 2. června 2021 na e – shopu firmy.
Více o kolekci
Kolekci charakterizuje kvalitní materiál a provedení, unisexový střih tepláků i mikin a trendy letní odstíny světle žluté a pistáciové. Barevně kolekci doplňují ještě bestsellerové stálice: černá, tmavě modrá a světle šedá melánž. Jednobarevné designy zdobí vyšívané logo ICOONIC, tón v tónu.
Minimalistický do detailu řešený design, unisexový střih a udržitelné materiály charakterizují aktuální kolekci českého módního e-shopu ZOOT. Teplákové mikiny a kalhoty nové privátní značky ICOONIC jsou k dostání celkem v pěti odstínech, kterým dominuje světle žlutá a pistáciová.
„Naším cílem bylo reagovat na poptávku a aktuální situaci velké většiny našich zákazníků, u nichž se z pohodlné stylu na doma za poslední rok stal trend, který rostl tak rychle, že jsme se rozhodli vytvořit vlastní oddělenou značku pohodlných, ale nadčasových a kvalitně řešených teplákovek, která má ambici získat si oblibu i po skončení pandemie. Klademe u nich důraz na udržitelnější materiály. Trendovost podtrhujeme i fotkami z ulic Prahy,“ uvádí Milan Polák, CEO Zootu.
ZOOT
Český prodejce módy a doplňků ZOOT se soustředí na unikátní koncept omnichannel prodeje prostřednictvím internetu, ale díky stále širší síti Výdejen radosti nabízí jedinečnou konkurenční výhodu vyzkoušet si oblečení rovnou při vyzvednutí. V nabídce má zařazeno také několik privátních značek, které vznikají na základě oblíbených produktů zákazníků. Vlastníkem ZOOT je společnost Company New, která je součástí investiční skupiny Natland. Jako CEO nastoupil v polovině roku 2020 Milan Polák.
Zdroj informací a úvodní fotografie: PR agentura Prest