Některé firmy o spolupráci zřejmě nestojí
Vzhledem k tomu, že jsme web nejen pro koncové uživatele, ale i firmy, téma spolupráce sem patří. Název dnešního článku zde v kategorii Blog na našem webu o módě, ekonomice a lifestyle Fashion Industry CZ možná působí trošku negativně, je ale zvolen pro zamyšlení, stejně jako obsah samotného článku.
Když oslovujete pro spolupráci pro vás novou firmu a její vedení se neumí slušně chovat
Všichni jsme jen lidé a i ti největší optimisti mají občas den blbec či jsou smutní apod. Mám k lidem velký respekt, bez ohledu na jejich věk či postavení nebo pracovní pozici. O to více mě ale zaskočila reakce jedné firmy, respektive vedení dané firmy, kterou jsem oslovila s poptávkou služeb, chovali se ke mně, jakobych je obtěžovala a byla na úrovni zemového hadru.
Začala jsem hledat jiné možnosti a samozřejmě se o svoji zkušenost podělila se svým blízkým okolím, tedy podnikatelkami a podnikateli, kteří by jejich služby v budoucnu mohli poptávat, ať se obrátí raději jinam.
Někdy je logisticky snadnější hledat nové obchodní partnery
Možná vás nyní napadne reakce, vždyť máš/máte spoustu známých, a pokud nejsou z nějakého důvodu ti/vám schopni pomoct, jistě někoho doporučí, na koho je spolehnutí a umí se slušně chovat ke svým i jen potenciálním obchodním partnerům.
Ano, ale z logistických důvodů nedávala smysl stávající obchodní partnery kontaktovat, na čemž jsme se shodli, a tak přišel čas na hledání jiného řešení.
Někdy ani neutušíme, pokud se i lidí z druhé strany republiky nezeptáme, že pro nás mají řešení v dané lokalitě. To samé se stalo mě a jsem za to vděčná, nakonec to bylo nejlepší řešení mojí záležitosti.
Také máte i nepříjemné zkušenosti, když jste s někým chtěli navázat spolupráci, vlastně udělat byznys a dopřát mu vydělat peníze?
Zdroj úvodní fotografie: pixabay.com
Pokračujte ve čtení dalších článků lifestylového typu ZDE.