Na co se můžete na Fashion Industry CZ těšit v blízké době?

S obrovskou radostí vždy a všude šířím kladnou energii. Když se nenachází příležitost, tak se snažím ji hledat či vytvořit. Pozitivní energie se následně dále krásně šíří a je díky ní šťastných mnoho lidí či jejich život je i jen o kousek lepší, což se počítá.

Hlavní logo Fashion Industry CZ

Hlavní logo Fashion Industry CZ

Aktivní jaro Fashion Industry CZ

Vy pravidelní návštěvníci webu Fashion Industry CZ můžete již od začátku tohoto roku 2022 vidět, že jsme aktivní, pokračujeme v mnoha aktivitách, které jsme započali již v loňském i předloňském roce a navazujeme nové spolupráce, jdeme aktivně vstříc budoucnosti. Jsme otevření výzvám i spolupráci na zajímavých projektech.

Naše aktivity můžete sledovat nejen na našem webu www.fashionindustrycz.cz, ale také na našich sociálních sítích či mém osobním profilu, rovněž okrajově i na mé osobní stránce na sociální sítí Facebook Sandra Style.

Poprvé jsme veřejně prezentovali náš nový roll up banner na odborných B2B veletrzích Styl a Kabo v Brně. Těmto veletrhům jsme byli také jedním z mediálních partnerů, což nás velmi těší, mě osobně obzvláště, protože Styl a Kabo jsou moje srdcovka a vždy, když můžu, veletrhy s radostí podpořím. O veletrzích Styl a Kabo si můžete přečíst v naší kategorii B2B novinky. Zde je přímý odkaz na článek o veletrhu Styl a zde přímý odkaz na článek o veletrhu Kabo.

Majitelka Fashion Industry CZ

Majitelka Fashion Industry CZ

Další naše poprvé se odehrálo v Polsku. Poprvé jsme byli vystavovatelem v naší krátké historii na odborném veletrhu Fashionweare v Lodži. Velmi nás tato událost zaujala a věříme v pokračování naší spolupráce. Odbornému veletrhu Fashionweare jsme věnovali také prostor v kategorii B2B novinky, kde najdete seriál článků o veletrhu. Jako fanynka módy musím přiznat, že tamější vystavovatelé měli opravdu i velmi extravagantní a krásné kousky ve své nabídce. Bylo pohlazení pro duši a radost pro oči.

Majitelka Fashion Industry CZ na svém stánku na veletrhu Fashionweare v Lodži

Majitelka Fashion Industry CZ na svém stánku na veletrhu Fashionweare v Lodži

Udržitelnost na Fashion Industry CZ

Udržitelnost je velké téma, kterému celý svět konečně věnuje velkou míru pozornosti, což je žádoucí. Je až neuvěřitelné, kolik odpadu my lidi dokážeme vytvořit svojí spotřebou, a to nejen v oblasti módního průmyslu.

Největší zbytečný odpad vzniká nadměrnou spotřebou, například tím, že lidé nakupují bez hlubší úvahy, podporují je v tomto slevy na nejrůznější zboží. Slevám často lidé podléhají, podněcují je k impulzivním nákupům. Když tito lidé přijdou do svých domovů, mnohdy jim dojde, že si pořídili další kousek oděvu apod., který vůbec nevyužijí. Mimo jiné proto, že jim nezapadá do jejich stylu apod., nemají jej k čemu sladit. Přemýšlejte u svých nákupů, předejdete tímto vzniku zbytečného odpadu.

ReFashion

ReFashion, zdroj: ReFashion

V Ostravě se koná ve dnech 19. až 23. dubna 2022 na různých místech první ročník festivalu udržitelné módy ReFashion a my hrdě můžeme říct, že jsme jedním z jeho mediálních partnerů, z čehož mám velkou radost. 19. dubna 2022, tedy první den festivalu, se můžete na této akci setkat osobně i se mnou. Ráda vás poznám a možná najdeme i nějakou možnost spolupráce, která bude přínosem pro obě strany.

Započali jsme seriál o udržitelnosti a chceme také dávat větší prostor českým firmám bez ohledu na jejich velikost, výrobcům, módním návrhářům, butikům apod. Už v těchto dnech si můžete přečíst rozhovor s vyhlášeným brněnským obuvníkem Michaelem Horkým, který nově tvoří i udržitelnou obuv. Michael Horký je známý díky šití exluzivní obuvi zhotovené z nejkvalitnějších kožených materiálů.

Muzea dostanou na Fashion Industry více prostoru

Je nám potěšením šířit informace také o dění ve školách a muzeích. Mnoho lidí, kteří vyloženě nesledují cíleně dění v kultuře a tedy i v muzeích, vůbec netuší, kolik v Česku máme úžasných muzeí a jak bohaté sbírky se tam nachází a tematicky pestré se tam uskutečňují výstavy. Pracujeme na rozšíření spolupráce s více muzei a na prohloubení spolupráce se stávajícími spolupracujícími muzei.

To není všechno, neustále se vyvíjíme a posouváme do předu. Sledujte nás na sociálních sítích. Zařaďte se mezi naše obchodní partnery.

Jsme otevření vašim tipům, ale i zájmu o spolupráci, nebojte se nás kontaktovat.

Další lifestylové články naleznete v naší kategorii Blog.

Zdroj fotografií: archiv Sandry Friebové