Vzhledem k tomu, že informační web o módě Fashion Industry CZ se úspěšně rozvíjí již 4měsíc, rozhodla jsem se tento článek věnovat pohledu na aktuální dění právě okolo informačního webu o módě Fashion Industry CZ. Vnímání času je u každého člověka, řekla bych, relativní, ale myslím, že zásadní je postupný vývoj vpřed.
Fashion Industry CZ přináší informace jak pro odborníky (B2B), tak i fanoušky módy
Každopádně se web Fashion Industry CZ od svého začátku posunul, protože když jsem jej spustila, byl to prázdný prostor, který se postupně zaplňuje promyšleným obsahem zahrnující téma móda, módní průmysl a ekonomika, okrajově i design.
Do budoucna je plánovaný přesah i do jiných odvětví než je jen móda. Někdy to na první pohled nevypadá, ale mnohé informace a odvětví spolu souvisí a vzájemně si mohou být prospěšné s tím, že výsledné informace rozšíří obzory některým lidem, jiným pomohou fungovat lépe.
Na informačním webu o módě Fashion Industry CZ si můžete v kategorii O nás přečíst více informací o projektu Fashion Industry CZ, v kategorii B2B novinky najdete aktuální informace mimo jiné o zahraničních veletrzích, ekonomice. Vidět lidi jinak, můžete začít díky rozhovorům v naší kategorii Rozhovory.
Kategorie Novinky z módy přináší koncovým spotřebitelům, fanouškům módy informace o dění v módním průmyslu, ale také varování před nebezpečnými oděvy apod., v kategorii Módní události získáte přehled o událostech nejen v českém módním průmyslu, a to nejen díky našemu kalendáři, brzy zde snad naleznete i pozvánky na fashion eventy a reportáže z eventů v množství, které je žádoucí pro obvyklé fungování módního průmyslu.
Kategorie Blog je věnovaná článkům různých témat, která jsou aktuální z pohledu mého jako zakladatelky a majitelky informačního webu o módě Fashion Industry CZ, ale i dění ve společnosti a věřím, že vás zaujmou také.
Fashion Industry CZ je projekt vítající spolupráci
Uvažovala jsem, že bych do tohoto článku zakomponovala zmínku o přístupu některých firem v českém módním průmyslu, ke spolupráci s dalšími firmami v tomto odvětví, ale rozhodla jsem se, že tomuto tématu se budu věnovat na jaře letošního roku v některém z dalších článků na tomto blogu informačního webu o módě Fashion Industry CZ, protože je to téma, které si zaslouží více prostoru, dle mého názoru.
Už ve chvíli, kdy Fashion Industry CZ byl pouhý můj nápad, neměl podobu, jasně stanovený obsah, ani název, jsem věděla jedno, chci vytvořit smysluplný projekt, který bude lidi propojovat a mít přesah do offline prostředí. K tomuto jsem došla na základě několikaletého setrvání v módním průmyslu a následného zkoumání, jakož i výsledků dotazníků, který jsem šířila z důvodu potřebných zjištění, které bych mohla využít pro tvorbu svojí bakalářské práce.
Lidsky řečeno, čísla mi potvrdila moje zjištění z praxe, že je potřeba propojit mezi sebou všechny články módního průmyslu nejen v Česku, toto zjištění by se z pohledu statistiky do té doby považovaly pouze za jakési pouhé domněnky.
Pokud máte jakýkoliv dotaz, či podnět, ale i nabídku spolupráce, budu ráda, když se ozvete. Pokud byste uvítali větší rozsah nějakého typu obsahu, napište nám. Víte o zajímavé aktivitě nějaké firmy, ať už se orientuje na firemní zákazníky (má aktivity v oblasti B2B vztahů), nebo na svoji energii směřuje ke koncovým spotřebitelům, případně ideálně vkládá energii do aktivit jak směrem B2B, tak i B2C a myslíte, že bychom o ní měli informovat naše čtenáře? Nebojte se nás kontaktovat.
Zdroj fotografie: pixabay.com
Kladné reakce na Fashion Industry CZ
Jsem jako zakladatelka a majitelka informačního webu o módě Fashion Industry CZ velmi potěšená, že už v začátcích se nám podařilo navázat zajímavé spolupráce s odlišnými typy projektů, nejen v Česku, ale i zahraničí a moci díky tomu vám, návštěvníkům informačního webu o módě Fashion Industry CZ přinášet přínosné informace.
Jedním z nich je trh s módou, šperkem a designem, dále projekt šikovných a kreativních studentů, jejichž vítavě extravagantní pojetí tvorby sleduji již několik let a většinou mé srdce milující kreativitu, plesá radostí, ale i většími, či menšími zahraničními veletrhy. Kdo patří k našim partnerům, můžete sledovat v kategorii O nás – Partneři.
Organizátoři mnohých eventů nám poskytují informace, což nás velmi těší a doufáme, že vám budou přínosem, zaujmou vás a inspirují, nejen pro práci, ale také pro soukromí jako fashion inspirace.
Zdroj fotografie: pixabay.com
Za velmi milou spolupráci považuji také tu s Ligou na ochranu zvířat ČR – místní organizací Olomouc, protože vám můžeme přinést informace z místa, kde pečují o nalezená zvířata a hledají jim nový domov, tímto jim pomáháme, ale díky informacím, které nám paní vedoucí tohoto zařízení poskytuje v rozhovorech, můžeme společně šířit osvětu o tom, jak přistupovat ke zvířatům a předcházet problémům.
Ligu na ochranu zvířat ČR – místní organizaci Olomouc můžete podpořit finančně, více informací naleznete zde.
Reálný pohled zakladatelky a majitelky na práci na novém projektu Fashion Industry CZ
Než byl informační web o módě Fashion Industry CZ spuštěn veřejně a naplno jsem se tomuto projektu začala věnovat, vůbec jsem netušila, co to obnáší rozvíjet webový projekt s přesahem. Jsem moc ráda, že jsem se v rámci svého vývoje k těmto aktivitám dostala, protože jsou velmi obohacující, někdy náročné, ale přesto pestré a zajímavé.
Proč to zmiňují? Protože rozhodně nemám v úmyslu provozovat jeden z dalších webů, kde se stále jen ukazuje, jak je vše růžové a dokonalé. Iluze dokonalosti k módě patří a je žádoucí, ale pouze do určité míry. Věřím, že někoho z vás inspiruji k realizaci svého snu. Víte co je nejtěžší? Udělat rozhodnutí, že se něčemu chceme a budeme věnovat a potom učinit první krok a nevzdávat se!
Jsem šťastná, že se mohu realizovat a vás to zajímá, chcete být součástí se svými projekty a Fashion Industry CZ se rozvíjí. Věřím, že když budeme spolupracovat a komunikovat společně, svět módního průmyslu, jehož součástí jsme vlastně všichni, protože v něčem musí chodit oblékaný každý člověk i ten, který není fanoušek módy, bude lepší místo.
Zavádím tedy slogan pro Fashion Industry CZ Let´s communicate together!
Nedávno jsem se rozhodla názorně demonstrovat v jednom videu na profilu Fashion Industry CZ, na sociální síti Facebook, že to s projektem Fashion Industry CZ myslím zcela vážně a těším se na to, že budeme spolupracovat společně s vámi. Přidejte se k nám!
Jaké byly začátky vašich projektů? Budu se těšit na Vaše komentáře na sociálních sítích, nebo zde pod článkem.
Informace k úvodní fotografii a dalším neoznačeným – jedná se o dvě podoby loga Fashion Industry CZ.