Tento článek zde na informačním webu o módě Fashion Industry CZ, v kategorii B2B novinky je věnován třetímu dílu seriálu o veletrhu Fashion We Are v Lodži. V případě, že jste četli předchozí dva díly, články, jistě se těšíte na další díl, protože sortiment na veletrhu Fashion We Are byl skutečně pestrý co se výběru, designu, střihů i struktury materiálů týkalo. Máte se na co těšit. V tomto článku vám přinášíme inspiraci pro rozšíření sortimentu dámské módy.
Aktuální trendy dámské módy
Značka BIALCON se nebojí výrazných designů, důkazem tohoto tvrzení je cardigan níže a další modely na fotografiích.
Sortiment značky FRATELLI potěší nejen muže, ale i ženy. Jejich stánek zaujal nejen nabídkou pestrých střihů oděvů, ale i jejich stylově oblečenými figurínami. Na úvodní fotografii v tomto článku je fotografie ze stánku FRATELLI.
Radost pohledět byla i na stánek TOVA.
Značka ALDONA se nebojí sytosti barev na svých modelech, které inklinují k business stylu, pro něž se hodí jednoduché střihy a osvěží je právě výrazné barvy.
Zemité odstíny barev snoubící se se zajímavými vzory jsou v sortimentu FÉRIA.
Kvalitní materiály a zemité barvy najdete u značky JESTEM RYBA INNA.
Nádherné dámské oděvy nabízí značka REDI FASHION.
Barev se nebojí ani značka Fabien.
Hledáte lněné oděvy pro ženy v barvách a zdá se vám to nemožné? Zvláště v aktuální VERY PERI? Kontaktujte firmu Moraitis. Najdete u ní i zemité odstíny barev z nichž jsou ale přesto vytvořeny zajímavé vzdušné modely.
Dámský kabát s beránkem ve stylu tzv. pilot bundy FAN LEATHER upoutal nejednu návštěvníci a návštěvníka.
Velmi výraznou prezentaci, která byla černo – bílá, zvolila firma Skórskis.
Důkazem, že černé a šedé oděvy nemusí být nudné je tvorba značky KEDZIOREK.
Firma Alekssandra prezentovala velmi barevné modely, případně jednobarevné šaty ve velmi sytých odstínech barev.
Souhrné vyjádření k sortimentu dámské módy na veletrhu Fashion We Are
Napsat článek, ve kterém by byli zmínění úplně všichni vystavovatelé z veletrhu Fashion We Are, kteří prodávají dámskou módu, tak nevím, jak dlouhý by článek byl. Jedno je ovšem žádoucí přiznat, a to, že polské firmy, mezi něž se řadí návrháři, výrobci, velkoobchodníci se nebojí barev a sami je oblékají ve svém pracovním i osobním životě. Tohoto je možné si všimnout během letmého porozhlédnutí se během chůze kdekoliv po ulici v Polsku.
Polská produkce je kvalitní, o tom není pochyb. Samozřejmě i zde, stejně jako v každé další jiné zemi se najdou místa, kde kvalitní věci neprodávají.
O Polsku a jeho módní tvorbě se v souvislosti s kvalitou a originalitou příliš často nemluví, přestože lidé, co tam nakupují pro své obchody, ale i sami pro sebe, případně své blíhké, ví, že to tak je. Je nám potěšením šířit povědomí o polské fashion produkci.
Jen procházka po veletrhu Fashion We Are byla pohlazením po duši milovníka módy a barev. Co je zásadní, polská produkce je nositelná, praktická a přesto designově působivě pestrá. K vidění byl sortiment značek i z jiných zemí.
Zdroj fotografií: archiv Fashion Industry CZ
Vraťte se na začátek našeho seriálu o veletrhu Fashion We Are v Lodži, přečtěte si první díl (článek)o veletrhu Fashion We Are ZDE. Druhý díl seriálu o veletrhu Fashion We Are najdete ZDE.
Informace o veletrhu Fashion We Are v Lodži naleznete ZDE.