Program již prvních dvou dnů, které připadají na víkend je velmi zajímavý.

Sobota 16. ledna 2021

První den započal zahajovacím rozhovorem od 10:30 do 12:00 o úloze akcí B2B v postkoovidském dodavatelském řetězci s Manlio Di Stefano – podtajemníkem pro ministerstvo zahraničních věcí a mezinárodní spolupráci, Carlo Mario Ferro, prezidentem Italské obchodní agentury, Siro Badonem – předsedou Assocalzaturifici, Tommasem Cancellarou – generálním ředitelem společnosti Micam Milan a generálním ředitelem Assocalzaturifici, Lino Mattiozzim – předsedou Assoprov, Roberto Pellegrinim, předsedou Riva del Garda Fierecongressi a Alessandrou Albarelli – ředitelkou společnosti Riva del Garda Fierecongressi.

Od 14:00 do 16:30 proběhly dvě schůzky týkající se maloobchodu a nových spotřebitelských postupů.

První, která se týkala makro spotřebitelských trendů od roku 2021 do roku 2023, vedla Maria Eugenia Errobidarte – hlavní konzultantka WGSN Mindset a zapojila se Isabelle Sakai – hlavní marketingová ředitelka skupiny Bata a Emanuela Prandelli – ředitelky MAFED (móda, design , and Experience Management Master) na SDA Bocconi School of Business;

Druhá se naopak zabývala rozdíly a podobnostmi mezi online a offline konzumací prostřednictvím rozhovorů Federica Favera – generálního ředitele Altitudo Gold Partner Microsoft, Anny Soghoyan – generální ředitelka společnosti Tareno LLC, Emanuela Prandelli – MAFED Director (Fashion, Design, and Experience Management Master) na SDA Bocconi School of Business a moderátor byl Antonio Altomonte – Vedoucí plateb dodavatelům, globální obchodní služby, American Express Italy.

Neděle 17. ledna 2021

Druhý den, v neděli 17. ledna, od 14:00 do 16:30, bude tématem „Udržitelnost: příležitost nebo nevyhnutelná budoucnost?“ Toto zasedání se bude zabývat tím, jak období, které prožíváme, ovlivní potvrzení vědomí spotřeba nejen na trhu s luxusem, ale také v širším smyslu na celém trhu s módou a obuví.

V první části setkání bude Maria Eugenia Errobidarte – hlavní konzultantka WGSN Mindset klást důraz na rozdíl mezi vědomou spotřebou a militantní spotřebou společně s Williamem Wongem – předsedou federace hongkonských značek a viceprezidentem hongkongské vlády Footwear Association, Walter Rodrigues – konzultantem produktu a koordinátorem Design and Research Center v Inspiramais a Emanuelou Mora – profesorkou sociologie komunikace a ředitel Centra ModaCult na Katolické univerzitě „Sacro Cuore“.

Maria Eugenia Errobidarte a Emanuela Mora si ve druhé části zasedání opět položí otázku: Je udržitelnost elitářská nebo je to pro masy? Doprovázející je v debatě: Lars Doemer – výkonný ředitel GoBlu international a Simone Colombo – vedoucí korporátní udržitelnosti – OVS SpA.

Zdroj informací: Expo Riva Schuh & Gardabags Press Office

Autor úvodní fotografie: Jacopo Salvi