Pondělí 18. ledna 2021

Výzvy pro maloobchod od digitalizace po nové formáty budou jádrem diskusí třetího dne, v pondělí 18. ledna od 14:00 do 16:30, a budou zkoumat, zda vítězný model existuje, nebo bychom se měli připravit na realitu omnichannelingu?

O této otázce bude diskutovat Maria Eugenia Errobidarte – senior konzultantka ve WGSN Mindset s Danielem Agisem – generálním ředitelem společnosti Agis Consulting a Karin Zaghi – docentkou pro praxi kanálu a maloobchodu na SDA Bocconi School of Management.

Následovat bude Gian Paolo Delli Ponti – Senior Advisor Next Generation Customer Care ve společnosti Accenture, vést debatu o The phygital world and experience personalization, spolu s Andrey Golub – spoluzakladatelem ELSE Corp, generálním ředitelem pro Itálii; Head of AI, M&S R&D of the ICOL Group, Karin Zaghi – Associate Professor of Practice of Channel and Retail at the SDA Bocconi School of Management and Giuseppe Angiolini – Owner of the Sugar stores and Leonardo Comelli – VP – Sales Director ve společnosti M-Cube SpA.

Úterý 19. ledna 2021

V úterý 19. ledna je schůzka opět od 14:00 do 16:30 u Alberta Mattiella – vedoucího inovace – maloobchodního centra, který se společně se Sergiem Duliem – manažerem pro inovace a Matteo Pascou – generálním ředitelem společnosti AF Editions podívá na zákazníky průmyslové procesy.

Poté Guido Polcan – H FARM Innovation a Roberto Vago – výkonný ředitel společnosti ASSOMAC, Matteo Pasca – generální ředitel společnosti AF Editions a Andrè Mikael Høibo – obchodní vývojář – A. Høibo AS, budou diskutovat o transformaci procesu a hodnotovém řetězci.

Informace o moderátorovi

Každé ze zasedání v programu bude moderovat Sebastiano Zanolli, manažer, poradce, autor a řečník a naším speciálním hostem pro celou akci bude známá tvář z tohoto sektoru, Steve Madden, zakladatel, šéf kreativy a designu – Steve Madden Ltd.

Pár slov od výkonné ředitelky  Garda Fierecongressi

„Expo Riva Show se díky autoritativním hlasům svých protagonistů bude zabývat otázkami velkého zájmu. Způsob, jakým toto výjimečné časové období ovlivní potvrzení vědomé spotřeby na trhu módy a obuvi; makro trendy, které od roku 2021 do roku 2023 ovlivní nákupní návyky spotřebitelů; budoucnost maloobchodu od digitalizace k novým formátům a dopad transformace hodnotového řetězce na výrobní procesy jsou jen některé z témat, jimiž se bude akce zabývat “- vysvětluje Alessandra Albarelli, výkonná ředitelka Garda Fierecongressi.

Zdroj informací: Expo Riva Schuh & Gardabags Press Office

Autor úvodní fotografie: Jacopo Salvi