Expo Riva Schuh around the world

ERS AROUND THE WORLD, INICIATIVA SPUŠTĚNÁ PŘEHLÍDKOU RIVA DEL GARDA, ABY AKCE UDĚLALA MEZINÁRODNĚJŠÍ AKCI, PO ZASTAVENÍ PANDEMIE OPĚT CESTUJE CELÝM SVĚTEM

Už nyní se můžete těšit na ochutnávku vín na lednové edici 2023 veletrhu Expo Riva Schuh a Gardabags

Akce „Ochutnávka vín a inovativní nápady pro obuvnický průmysl“, pořádaná společností Expo Riva Schuh & Gardabags ve spolupráci s BFA – British Footwear Association a Italskou obchodní agenturou (ITA), která se konala 2. listopadu 2022 v Londýně, měla za cíl nabídnout Britští maloobchodníci představují zajímavou zkušenost, která inspiruje jejich podnikání, a také příjemnou příležitost sejít se.

Veletrh Expo Riva Schuh & Gardabags chtěl upozornit na nové nápady pro obuvnický průmysl budoucnosti, navržené inovativními italskými společnostmi, a nabídnout příjemnou příležitost k odpočinku: ochutnávku italských vín, která by originálním způsobem interpretovala rozmanitost stylů obuvi a návrhy, které budou moci britští kupující objevit během příští přehlídky od 14. do 17. ledna 2023.

Od roku 2017 našlo téma internacionalizace, charakteristický rys a hlavní cíl výstavy Expo Riva Schuh & Gardabags, své nejúplnější vyjádření v Around The World, obchodně orientovaném formátu, který je prostřednictvím národních a mezinárodních jmenování navržen tak, aby posílil identitu výstavy, posilovat know-how v odvětví, podporovat vztahy mezi operátory a prozkoumávat minulost, přítomnost a budoucnost prostřednictvím milionů tašek, bot a doplňků.

Po zastavení světa způsobené pandemií Expo Riva Schuh & Gardabags Around The World opět cestuje po celém světě a  prezentuje se. 2. listopadu 2022 se zastavil v Londýně s „Ochutnávkou vín a inovativními nápady pro obuvnický průmysl“, kde se setkáte s britskými maloobchodníky v neobvyklém prostředí, které by je mohlo inspirovat, podporovat a bavit.

Proč začínat znovu z Velké Británie?

Protože ačkoli prodej obuvi ve Spojeném království v roce 2021 nadále klesal, čímž se vzepřel trendu v jiných evropských zemích, pravděpodobně v důsledku Brexitu, zůstává Spojené království hlavním dovozcem obuvi (pátý největší z hlediska objemu na celém světě) z Číny, Itálie, Německa, Vietnam a Nizozemsko (podle údajů poskytnutých APICCAPS‘ World Footwear Yearbook).

S 353 miliony dovezených párů v celkové hodnotě 5 118 milionů USD, populací 68 milionů a HDP na hlavu 47 000 USD zůstává velmi atraktivním trhem pro ty, kteří chtějí prodávat boty, a to navzdory skutečnosti, že jak dovoz, tak vývoz klesly na nejnižší úroveň za deset let a že dovoz z Číny, který představuje největší podíl, klesl za posledních pět let o čtvrtinu. Je to trh, který se potýká s obtížemi, ale bude opět růst a na kterém bude důležité prosadit se. To je důvod, proč Expo Riva Schuh & Gardabags chtěl začít znovu z Londýna.

Britští maloobchodníci opětovali své nadšení pro tuto událost, jak je zřejmé z komentáře Lucy Reece-Raybould, generální ředitelky British Footwear Association: „Poprvé jsem se zúčastnila Expo Riva Schuh v roce 2019. Obě tyto pozoruhodné nabídky na mě udělaly dojem. na výstavě a pozitivní energii, kterou akce předávala. Je nepochybně to pravé místo, kde chcete objevit širokou škálu obuvi, ale také otevřít oči a inspirovat se vystavenými inovacemi. Tyto nápady mohou změnit obchod s obuví a umožní nám lépe se vypořádat s mnoha výzvami, které před námi stojí“.

Lucyina slova potvrzuje Sacha Spencer, senior nákupčí ve společnosti Marks & Spencer, londýnského nadnárodního maloobchodního prodejce specializujícího se na luxusní oblečení, doplňky a potraviny, s 852 obchody po celé Velké Británii a mnoha dalšími v Indii, Egyptě, Rusku, Řecku, Irsko, Francie, Polsko, Finsko, Maďarsko a Španělsko. Říká: „Byl jsem v Riva del Garda několikrát, než nás pandemie zastavila. Možnost vrátit se v tomto roce dala našemu týmu designérů a našemu nákupnímu oddělení šanci znovu začít úzce spolupracovat s dodavatelským řetězcem a posuzovat produkty v reálném provozu, aby bylo možné určit nejlepší design pro každý projekt. Návštěvou výstavy se nám podařilo zdvojnásobit počet evropských partnerů, se kterými spolupracujeme, a identifikovat ty, kteří jsou pro nás vhodní, ti, kteří nám umožňují testovat a vylepšovat naše kolekce dnes, a nebýt nuceni do minimálních objednávek, které jsou v současnosti nereálné. Pro nás to byla skutečná změna paradigmatu a těšíme se na návrat do Riva del Garda a pokračování v započaté práci.“

Pro Lisu Paine, obchodní ředitelku T&A Footwear, jednoho z předních dodavatelů dámské a dětské obuvi ve Spojeném království, je načasování výstavy Expo Riva Schuh & Gardabags klíčové: „Jako dodavatelé jsme zažili přehlídku z pohledu obou pro výrobní partnery a ty, kteří nakupují hotové výrobky. V obou případech je pro nás načasování akce, jak v lednu, tak v červnu, perfektní. Umožňuje nám to jak posoudit potřeby doplňování zásob, tak plánovat nákupy na následující sezóny.“ .

Účastníkům se také líbily inovativní nápady navržené italskými společnostmi, které vyhrály první dva ročníky soutěže Start-up Competition propagované společností Expo Riva Schuh Innovation Village Retail

Moderoval Massimo Volpe, spoluzakladatel Retail Hub, Andrea Carpineti, CEO a spoluzakladatel Future Fashion a Imran Hussain, Account Executive UK Wonderflow, poskytli zajímavou a inspirativní přednášku poukazující na scénáře, které nyní mohou způsobit revoluci ve světě obuvi. výroba a distribuce.

Patří mezi ně 3D modelování, které může módním značkám pomoci být udržitelnější a inovativnější a zároveň snížit náklady na vývoj vzorků a zlepšit zákaznickou zkušenost s přizpůsobením produktu; využití umělé inteligence, která může poskytnout globální zákaznickou analýzu, získávat užitečné informace ze zpětné vazby od spotřebitelů, aby společnostem pomohla v inovaci produktů, zákaznické zkušenosti a strategickém marketingu.

Iniciativa skončila neobvyklou myšlenkou využít speciální italskou degustační akci, která účastníkům umožní objevit mnoho stylů a širokou škálu produktů, které budou k vidění na příštím Expo Riva Schuh & Gardabags. Renomovaná vinařství Nicola Bergaglio, Planeta, Cenatiempo, Frescobaldi a Della Vite, která vybrala Pina Bello, sommelier a Account Manager společnosti Enotria & Coe, potěšila chuťové buňky britských maloobchodníků svými víny a umožnila jim objevit některá stylová témata, která budou chtít. najdete na přehlídce: Neformální móda, Fashion Forward, Sportovní móda, Klasické večerní oblečení, Klasická městská šik.

Tato originální událost v Londýně dala Expo Riva Schuh & Gardabags příležitost vysvětlit anglicky mluvícímu distribučnímu sektoru, že jim výstava poskytne nejen rozsáhlou a pestrou nabídku obuvi, ale také inovativní řešení pro podporu jejich podnikání. jako bezkonkurenční pomoc pro kupující, která je může podpořit během jejich návštěvy a pečlivě a kompetentně sladit nabídku a poptávku, aby bylo možné najít ty nejlepší partnery pro spolupráci podle jejich specifických potřeb.

Zdroj informací a fotografií: archiv Expo Riva Schuh a Gardabags

Více informací o veletrhu Expo Riva Schuh a Gardabags naleznete ZDE.

Další články ekonomického typu naleznete ZDE.